Τετάρτη 28 Σεπτεμβρίου 2011

Όμορφη πόλη. Σωκράτης Μάλαμας (Στην κοιλάδα με τις πεταλούδες... )

Το πιο ξεκάθαρο και ξεκούραστο project μου ever ! Kαι το πιο αγαπημένο (και ... αφιερωμένο εξαιρετικά !!!!)...
Ή μάλλον, ένα από τα δυο πιο αγαπημένα... To βίντεο είναι δικό μου και προέρχεται από μια επισκεψή μας στην κοιλάδα με τις πεταλούδες στη Ρόδο.... Η εικόνα τους να χορεύουν το αέναο χορό της ζωής τι άλλο παρά την "Όμορφή Πόλη" των αδερφών Θεοδωράκη θα μπορούσε να μου θυμίζει? Για την επιλογή της δωρικής εκτέλεσης του Μάλαμα, βασικά, δεν έγινε καμιά επιλογή... Έχει σβήσει όλες τις άλλες...



Όμορφη πόλη (Θα γίνεις δικιά μου)

Μουσική: Μίκης Θεοδωράκης
Στίχοι: Γιάννης Θεοδωράκης

Όμορφη πόλη, φωνές, μουσικές,
απέραντοι δρόμοι, κλεμμένες ματιές,
ο ήλιος χρυσίζει χέρια σπαρμένα,
βουνά και γιαπιά, πελάγη απλωμένα.

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα,
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα,
θα γίνεις δικιά μου.

Θα γίνεις δικιά μου πριν έρθει η νύχτα,
τα χλωμά τα φώτα πριν ρίξουν δίχτυα,
θα γίνεις δικιά μου.

Η νύχτα έφτασε τα παράθυρα κλείσαν,
η νύχτα έπεσε οι δρόμοι χαθήκαν.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου