Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2014

Ένα τραγούδι των Sister Double Hapines που με ταλαιπώρησε

   Όταν ήμουν φοιτητής συνήθιζα να ηχογραφώ με ένα παλιοκασετόφωνο που είχα τραγούδια που μου άρεσαν και δεν ήξερα τον τίτλο, ώστε να τα θυμάμαι και να βρω κάποια στιγμή ποιος το λέει και πώς το λένε κάθε τραγοούδι. Γιατί είμαι ψιλοεμμονοληπτικός με αυτό το θέμα.
Έτσι μια μέρα έγραψα μισό και σε κακή ποιότητα ενα τραγουδάκι, τόσο κακή που δεν καταλαβαινα τι έλεγε. Κάμποσο καιρό μετά έμαθα ότι το τραγουδούσαν οι "Sister Double Happines" και υπέθεσα ότι λέγεται "The wheεping song", επειδή ήταν το μόνο που έπιανα από  λόγια και το έλεγε το τραγούδι συχνά. To 'ψαχνα κατά καιρούς στο ιντερνέτ αλλά το μόνο που έβρισκα ήταν το αντίστοιχο, πασίγνωστο των Bad Seeds.
Μέχρι που, δεν ξέρω πως, πρόσφατα μου ήρθε η έκλαμψη ότι το τραγούδι λέγεται "The whipping song" και, προφανώς ,το βρήκα ευκολότατα. Κι επειδή μου φάνηκε αστείο το γεγονός αποφάσισα να το οπτικοποιήσω. Δυσκολεύτηκα λίγο είναι η αλήθεια, γιατί ψάχνοντας για τις κατάλληλες εικόνες, κατάλαβα ότι θα μου έβγαινε ψιλό πορνό το  βίντεο, κάτι ο οποίο δεν είναι ότι ενοχλεί την ηθική μου, σίγουρα όμως ενοχλεί την αισθητική μου. Έτσι αποφάσισα να χρησιμοποιήσω μόνο "καλλιτεχνικές" φωτογραφίες και  να τις παντρέψω με κόμικς, ώστε δια της αντίστιξης να ενισχυθεί το κωμικό  στοιχείο.
  Έλπίζω να μην προσέβαλα τα χρήστά σας ήθη, στο κάτω κάτω δεν είναι τίποτα παραπάνω από ένα ερωτικό τραγουδάκι... Και μάλιστα χωρισμού. Τόσος πουριτανισμός πια;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου