Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

"Επειδή θα 'ρθεις". (Δεν ήταν απαισιόδοξο τραγουδάκι)

Αλήθεια λέω, εν αντιθέσει προς τον Σαδίκη... Και ήταν και το τελευταίο που έγραψα. Ακριβώς για αυτό...  Δηλαδή, επιτρέψτε μου την ανίερη σύγκριση... Οι "Τρύπες" γράψαν τη "Γιορτή" και διαλύθηκαν. Τα " Διάφανα Κρίνα" γράψαν  το "Σε μια γη που ανατέλλει"και διαλύθηκαν... Και πλείστες  άλλες περιπτώσεις εχόντων μάστερ στην απαισιοδοξία, που μετά γράφουν κάτι αισιόδοξο και τέλος... Έτσι κι εγώ, το κατάλαβα αμέσως, όταν κάποια στιγμή έγραψα ένα τραγούδι χαρούμενο/αισιόδοξο.
Είχα τελειώσει. Διότι δεν ξέρω αν "η θλίψη έχει χρώμα σκούρο μπλε", ξέρω πως είναι αυτή που γράφει τα τραγούδια (Θέλω να πω, πόσα χαρούμενα τραγουδια ξέρετε? Και μιλάμε για τραγούδια, όχι για εμπορεύματα ). Κι εγώ δεν ήμουν πια θλιμένος...
Έτσι και εξηγούνται στίχοι του στιλ "ανανεώνω τα εφέ μου" ή τα φωνητικά νανανανα αντί για την μελωδία στην εισαγωγή... Παιδιά, σόρρυ,  δεν προλάβαινα, σε λίγο θα ήμουν χαρούμενος. Σιγά να μην κάθομαι να γράφω τραγουδάκια..

 "Επειδή θα 'ρθεις", λοιπόν, ή  πως λέει "δεν γαμιέσαι κι εσύ κι ο γρύλος σου"  ένας ερωτευμένος...


ΕΠΕΙΔΗ  ΘΑ 'ΡΘΕΙΣ
                                                                               Βικτώρια, Σεπτέμβριος 2004


Επειδή θα 'ρθεις, φοράω τα καλά μου, γυρνάω στους δρόμους, γελάω. 

Επειδή θα 'ρθεις, ανανεώνω τα εφέ μου, χαράζω μονοπάτια και πάω. 
Επειδή θα 'ρθεις, μιλάω με τον ήλιο, ρωτάω τη βροχή πως περνάει. 
Επειδή θα 'ρθεις, ποτάμι πλατύ η μουσική στη ζωή μου κυλάει.

 Κι άμα δεν έρθεις, 
 θα 'χω χορέψει τη βροχή, θα τα 'χω πιει με τον ήλιο, 
θα ' χω το σύμπαν φιλαράκι στο πλάι.

Άμα δεν έρθεις , 
θα 'χω φωτίσει το σκοτάδι ,θα 'χω γεμίσει το κενό, 
θα 'χω ανοίξει νέες πόρτες 
γι' αυτή που θα 'ρθει.

Επειδή θα 'ρθεις, νικάω το σκοτάδι, μακριά απ' την ψυχή μου το διώχνω.
Επειδή θα 'ρθεις, για κάθε μου λάθος χιλιάδες ακόμα διορθώνω.
Επειδή θα 'ρθεις, το αίμα ξυπνάει, με παίρνει και με παρασέρνει .
 Επειδή  θα 'ρθεις, και μες το χειμώνα μια ακτίδα την άνοιξη φέρνει


Υ.Γ.: Είπα, αφού σε προηγουμενη ανάρτηση ασχολήθηκα με το πρώτο μου τραγούδι, ας γράψω και για το τελευταίο...
Υ.Γ.2 : Το τραγούδι δεν είναι αυτοβιογραφικό... Όμως, "ήρθε" ... ;))

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου