Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2012

"Όταν χαράζει" - Γιάννης Αγγελάκας (Μέθανα 14/09/12)

Η επαγγελματική μου ζωή, ας μην την πούμε καριέρα, ματιασμένη θα είναι. Είναι γεμάτη από σωστές επιλογές και αποφάσεις που πήγανε στραβα...
Ανατολή στα Μέθανα
Την πρώτη φορά που έγραψα Πανελλήνιες είχα γράψει καλά στην Έκθεση, αλλά παρ' όλα αυτά ρίσκαρα, ξανάδωσα το μάθημα, έγραψα καλύτερα και πέρασα στο Φιλολογικό. Αν δεν το είχα κάνει, θα πέρνούσα στη Παιδαγωγική Ακαδημία και θα έλυνα το παζλ των επαγγελματικών μου πολύ ευκολότερα... (Αλλά τέλος καλό, όλα καλά...)
Στη σχολή, εφόσον υπήρχε η επετηρίδα ασχολήθηκα κυρίως με τον να την τελειώσω νωρίτερα (έτσι θα έμπαινα νωρίτερα και θα διοριζόμουνα νωρίτερα), και όχι με τον βαθμό πτυχίου. Αν το είχα κάνει, θα είχα υψηλότερο βαθμό και, καθώς αυτός προσμετρούταν, θα ήμουν διοριστέος κι όχι απλά επιτυχόντας σε ένα διαγωνισμό ΑΣΕΠ που, αν και κοπίασα, έμεινα στο τσάκ απέξω.... (Αλλά τέλος καλό, όλα καλά)...
Όταν διορίστηκα, έσπευσα να πάρω μετάθεση, αν και κατά βάθος ήθελα να μείνω στη Ρόδο, φοβούμενος ότι θα κλείσουν οι μεταθέσεις, όπως κι έγινε, και θα εγκλωβιστώ. Αν δεν το είχα κάνει θα ήταν η προσωπική ζωή μου θα ήταν τώρα που μιλάμε πολύυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ καλύτερη...
Για αυτό κι εγώ στις χαραυγές ξεχνιέμαι....
Άλλωστε, μόνο "αν είσαι μόνος, αν είσαι αδύναμος η χαραυγή θα σε ξεκάνει".
Κι εγώ δεν είμαι...
Κι ακόμα τα καράβια ταξιδεύουν κατά το Νότο...
Άρα, τέλος καλό, όλα καλά!_

(Περισσότερα στην αμέσως επόμενη ανάρτηση του ιστολογίου...)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου