Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012

"Σκόρπιες σκέψεις"

Γράψε τη δική σου λεζάντα
... τις οποίες δεν θα τις ακούσετε, διότι το τραγούδι είναι ορχηστρικό... Πράγμα λογικό. Όχι το τραγούδι που είναι ορχηστρικό. Που δεν θα τις ακούσετε.  Γιατί, αν τις ακούγατε, θα έπαυαν πια να είναι σκόρπιες σκέψεις και θα ήταν μαζεμένες. Άρα, θα σας έλεγα ψέμματα... Εγώ δεν κάνω τέτοια πράγματα... Συνεπως, καλά κάνουν και είναι σκόρπιες σκέψεις. Γιατί εγώ πάντα στη ζωή μου φροντίζω να κρατάω καθαρό το κουτελό μου, εκτός από κείνη τη φορά στο αποκριάτικό πάρτι του σχολείου που είχα βάλει φούμο, αλλά νομίζω ότι αυτό είναι μια άλλη ιστορία και  το αποκριάτικο και εορταστικό πνεύμα των ημερών επιτρέπει τέτοιες μικρές παρεκκλίσεις και δεν κινδυνεύει να κηλιδωθεί το πάναγνο και καθαρό ηθικό μου D.N.A. , που έχω κληρονομήσει κατευθείαν από τον Πετρόμπεη Μαυρομιχάλη... Όπως καταλαβαίνετε, οι εξυπνότεροι, φλυαρώ γιατί θέλω να γεμίσω κάμποσες γραμμές, ώστε, μετά, μια εικονίτσα που θέλω να βάλω στην ανάρτηση για να είναι θελκτική και μοντέρνα,  να χωράει μέσα στο κείμενο και να αναδιπλωθεί σωστά, γιατί είμαι και λίγο εμμονοληπτικός και μετράω που μπαίνουν οι εικόνες στις αναρτήσεις μου με χάρακα και μοιρογνωμόνιο, για αυτό και είναι και τόσο λίγες σ' αυτό το ιστολόγιο και δέχομαι απειλητικά μηνύματα από τα εκατομμύρια των μανιωδών μου αναγνωστών,
Να ο χάρακας!
με αποτέλεσμα να προσλάβω security, γεγονός που δεν συνάδει με την σεμνότητα του χαρακτήρος μου και την άποψη που έχω για τις δυνάμεις ασφαλείας, δημόσιες και ιδιωτικές, φτάνει, μεγάλε, χωράει η εικόνα, βάλε και  καμιά τελεία. Τελεία.   Σόρρυ για το πολύ ενοχλήτικό τουμπελέκι. Δεν έχω κάποια άλλη εκδοχή διασωθείσα. Να ξέρετε πάντως ότι οι φήμες που κυκλοφορούν ότι το άκουσε το Κηθ Μούν και αυτοκτόνησε είναι συκοφαντίες των εχθρών που με φθονούν και με ζηλεύουν για το περίσσιο μου ταλαντο και την αφοπλιστική μου απέραντη σεμνότητα, μνεία της οποίας έχω ήδη κάνει και πολλες αποδείξεις αυτής διαθέτουν όσοι με γνωρίζουν προσωπικά και δεν με ζηλεύουν , ώπα, χωράει και δεύτερη εικόνα, που είναι ο χάρακας? Ερωτηματικό
  Την μελωδιούλα αυτή, που λέτε, την έγραψα για να είναι το εναρκτήριο θέμα των συναυλιών μας... Πως οι Ramones ξεκινούσαν με το βασικό θέμα από την ταινία "Ο καλός, ο κακός και ο άσχημος"? Πως οι Τρύπες είχανε το "Τσιφτετέλι"? Εμείς θα ξεκινουσαμε μ' αυτό... Μετά, όταν φάνηκε ότι θα κυκλώματα και ο κίτρινος τύπος δεν θα μας άφηναν να ξεδιπλώσουμε το αταλέντο μας, σκέφτηκα να του βάλω και στίχους. Ακούστε τους, είναι η πιο ώριμη στιχουργικά δουλεία μου. Ειναι γραμμένο σε Νότια Τοχαρική, την μόνη γλώσσα που θα μπορούσε να συλλάβει τον πλούτο των νοημάτων μου. Παρακαλώ το Νόμπελ στείλτε το μου στο σπίτι. Είμαι καλλιτέχνης χαμηλού προφίλ και διακρίνομαι για την σεμνοτητα μου... Αποσιωπητικά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου