Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

"Ξέρεις ποιος είμαι εγώ, ρε;" - Η πρώτη παγκοσμίως ψηφιακή κομεντί

Το βίντεο που παραθέτω έχει εκπαιδευτική αφόρμηση και  θεωρητικά  δεν θα έπρεπε να το ανεβάσω εδώ. Πλήν το έκανα για την πλάκα μου, οπότε ταιριάζει... Αυτή δεν είναι η μόνη αντινομία... Αυτό το βίντεο είναι ψηφιακή αφήγηση, αλλά ψηφιακή αφήγηση δεν είναι...  Πρόκειται για την πρώτη ever
"Για μένα λέει..."
παγκοσμίως "ψηφιακή κομεντί", δικής μου πατέντας και επινοήσεως, όπως και ο όρος, που άμα θέλετε να τον κλέψετε, ελεύθερα, δεν θα σας κάνω ασφαλιστικά μέτρα.
    Όταν πήγαινα στα σεμινάρια β' επιπέδου για Τ.Π.Ε,. έπρεπε να κάνουμε μια ψηφιακή αφήγηση. Και σκέφτηκα να κάνω μία με θέμα τον Ιούλιο Καίσαρα  και επειδή δεν μου φαινόταν και  πολύ ενδιαφέρον αυτό, είπα για να εξισορροπήσω,  να υπονομεύσω τα βήματα δημιουργίας μιας ψηφιακής αφήγησης υιοθετώντας τα....  Φτου! Εδώ θα έπρεπε να πω "να τρολάρω τη διαδικασία δημιουργίας μιας ψηφιακή αφήγησης". Στην πορεία, μου φάνηκε πολύ χρονοβόρο και αντ΄αυτού μετασκεύασα δυο ήδη έτοιμα βίντεο που συνέρραψα. Αλλά, επειδή έχω υψηλό κίνητρο επίτευξης ( έτσι μου έχουμε πει να λέω τις εμμονές  μου) δεν μου αρέσει να αφήνω πράγματα ατελείωτα.  Αυτό βέβαια δεν σημαίνει επ' ουδενί  ότι είμαι  και περφεξιονίστας, όπως πρόδηλα θα φανεί. Έτσι, αποφάσισα να κάνω ένα χιουμοριστικό βιντεάκι με έναν  Καίσαρα τύπου Γκοσινί να καυχιέται  για τα  επιτεύγματα  λίγο πριν τη δολοφονία του, υπό τους ήχους του απόσπάσματος "The ride of the Valkyries" ου Ρίτσαρντ Βάγκνερ. Στην πορεία θυμήθηκα ότι ο Καβάφης είχε γράψει ένα ποίημα για το ίδιο γεγονός κι είπα να το προσθέσω υπό τους ήχους της διασκευής των "Doors" στο "Adaggio in G Minor" του Αλμπινόνι.  Το αποτέλεσμα είναι το εν πολλοίς ηθελημένα γκροτέσκο βίντεο που ακολουθεί.

Υπάρχει και  πιο φιλολογική εκδοχή της ανάρτησης, από  μεθάυριο στο "afterschoolbar"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου