Σάββατο 27 Σεπτεμβρίου 2014

"Μικρή" - Τραγουδάκι

Ανανγνωστούλη μου, νόμιζες ότι είχες ξεμπερδέψει μαζί μου; Κουτούλικο! Είναι αλήθεια ότι φέτος το χω παρατημένο λίγο τούτο το μπλογκ με τούτα και με κείνα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι τα έφαγε τα ψωμιά του... Γυρνάω σήμερα, με τραγουδάκι... Και τι τραγουδάκι!!!!  Έχω ανεβάσει τραγούδι (σόρρυ, βαριέμαι να βάλω λίνκ, ψάξτο, από τα πρώτα είναι )για τότε που ερωτεύτηκα κάποια και το κατάλαβα αργά και την έχασα, έχω ανεβάσει τραγούδι (ομοίως)για κάποτε που είχα ερωτευτεί δυο μαζί, δεν μπορούσα να αποφασίσω ποια θέλω και τις έχασα και τις δυο- κάτι πρέπει να κάνω για την υστεροφημία μου.Ιδού λοιπόνΜε το σημερινό τραγούδι έκανα ερωτική εξομολόγηση σε μια κοπέλα που  μου άρεσε...
Μικρή 

Ξέρω, μωρό μου, δεν υπάρχει λόγος να ζεις εσύ αλλού κι αλλού εγώ
κι ότι τα πιο μεγάλα εμπόδια μόνος μου εγώ τα προκαλώ. 
Αλλά δεν ξέρω τι με πιάνει και παριστάνω το χαζό
και δε σου λέω όσα θέλω να σου πώ. 

'Εχω, φοβάμαι, 
ταλέντο να μπερδεύω το απλό.
Όμως θυμάμαι
τα μάτια σου χωρίς να στήσω σκηνικό γι'αυτό. 

Μα μου τελειώσανε οι μπλόφες θα παίξω τώρα μ' ανοιχτά χαρτιά.
Αχρήστεψα τα μπαλαντέρ μου, μου τέλειωσαν τα διπλωματικά. 
Δεν έχει νόημα να κρύβω ό,τι σε σένα με τραβά 
Ελπίζω μόνο να μην είναι αργά. 

Πού να γυρνάς, πού να βρίσκεσαι, μικρή; 
Θα σε βρώ;

Υ.Γ.: Eννοείται ότι την έριξα....
Υ.Γ2: Εννοείται επίσης ότι το τραγούδι αποδείχτηκε ασύφταστη (τουτέτσιν "άφταστη" στα μανιάτικα) γκομενοπαγίδα, καθότι έπιασε  και με όλες τις υπόλοιπες.
Υ.Γ.3: Εννοείται, τέλος, ότι όλα αυτά είναι παραμύθια... Σιγά μην βγάλω φόρα παρτίδα στο ίντερνετ την ερωτική μου ζωή...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου